Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Sommarlov
2012-06-26 / 00:28:22 / Startsidan

Jahapp tänker jag nu. Nu var det sommarlov igen då. Vad fan gör man då? Typ den stora delen av sommarlovet består av tråkig rastlöshet. Vilket som man tänker att jag kanske behöver som slitit nästan varje kväll med skolan och teatern. Men jag tröttnar redan efter första veckan. Kanske inte att komma tillbaka till skolan utan att just ha något planerat, att ha dagen shemalagd. Det saknar jag. Jag kan nämligen bara spy på dem dagarna jag inte gör ett skit. Det har aldrig hänt att jag tänkt "Äsh! Det är bara skönt att inte behöva göra någonting." För det är inte skönt. Eller är det kanske jag som har aspberger eller någon annan syndrom som gör att man vill ha saker och ting planerade. Man vill veta exagt vad som händer om tre veckor. Nu har jag ingen jäkla aning om vad jag äns gör imorgon och det känns långt ifrån fridfullt och skönt. Jag blir kanske nästan tvärtom. Stressad för att jag inte gör något. Mums, en avslappnad och mysig tjej tänker ni.


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)