Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

God jul!
2010-12-24 / 13:58:05 / Startsidan

VILL BARA TACKA VÄRLDENS VACKRASTE:

Emma,Frida,Ella,Cornelia
Ni betyder allt för míg.
Och jag har aldrig älskat en männsika så mycket som jag älskar er.
Om jag inte mött er skulle jag inte suttit har och varit lycklig.
Ni har förklarat för mig hur en vän är och vi ska alltid sitta ihop.
För sånna som er kastar man inte iväg, sånna som er glömmer man inte bort och sånna som er kan man inte sluta tycka om.
Jag kommer aldrig hitta någon som er.
Tack för att jag fått lära känna er för det är ni som gör min julafton idag.
<3

Hoppas ni förstår hur vackra ni är nu, inte bara på utsidan utan på insidan också!<3


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)