Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Jul!
2010-12-24 / 01:02:44 / Startsidan

Tiden går så sjukt snabbt och imorgon är det julafton det känns som om det var igår som man satt och väntade på höstlovet! Det är så tråkigt att det inte pirrar i magen dagen innan julafton längre och att man har slutat räkna ner dagarna fram till jul noggrant. Känns som en helt vanlig dag imorgon, lite stressig med god mat och släkt.. Haha men julen är stressig ;) Men fin <3

Ska nu sova så att man orkar gå upp imorgon ;)
Haha :D Har en stor magklump av oro för att mina presenter är så fula o mesiga.. :(
Men presenterna glömms bort! Men inte det goda sällskapet!

haha! men vad skriver jag?!

Godnatt mina fjärtar.. Så ses vi på JULAFTON!
(iförsig är klockan över tolv och det är redan julafton men skit i det!)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)