Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Glad
2010-11-21 / 20:20:51 / Startsidan

Just nu är jag glad, för jag sitter och lyssnar på veronica maggio och jag är klar med svenska uppgiften och matten och så har jag stentrännat hela dan. Först fotboll på morgonen, simmning och dans. Gud vad jag kommer ha tränningsverk imorgon men aja.. Är så himmla glad att att alla läxor är klara fast jag vet att de kommer komma nya imorgon.. :S
piZap.com free online photo editor, fun photo effects
Fin bild va? Jag tycker om att gömma halva ansiktet under min tröja på bild, de e vad jag tycker är snyggt!

Haha :D Men nu ska jag slappa, kanske göra lite te om jag orkar resa mig upp och sitta vid datorn och bara ta det lugnt. Ska blogga lite också ;)

Puss!<3


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)