Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Hittade visst en sak i min väska ô.Ô
2010-11-15 / 22:42:57 / Startsidan

Hittade en digital-termometer i min väska nyss! Och eftersom jag vart på Clas olsson nån dag tidigare blev jag skiträdd att den råkat hamna i min väska. Men som vilken ängel jag är gick jag ut och berättade för mamma. Och eftersom min mamma är så skojig sa hon att jag måste ha stulit den och måste gå tillbaka till butiken och erkänna.. Och jag höll på att dö! D:
bankrånare,flykt,flykter,gods,inbrott,inbrottstjuvar,män,människor,rån,säckar,tjuvar
Men eftersom mamma är så skojig hade hon skämtat och det var min syster som la den i min väska när vi skulle bära in saker från bilen..


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)