Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

LÖSS
2010-11-09 / 22:55:15 / Startsidan

Jag hade håret fullt av löss imorse, seriöst!
Haha, nej men behandlingen ska sitta i tolv timmar så jag fick ej gåg till skolan för min mor..
Men jag har pluggat på matten hela dan så de har inte vart så jätteskoj direkt ;)

Senare mot dagen kom Ella som vanligt ;)
Vi gick ut och sålde våra lotter från laget mitt i snöovädret i 1 och en halv timme!
Vet du hur många som köpte? Inga! Jo, min farmor köpte två av 14!
Kul va? Haha alla sa nej! Men värda en applåd måste vi vara..

Imorgon ska jag t Emma,Ella,Cornelia,Fridas och allas skola ;)
Haha ;) Men jag har ju studiedag så jag ska vara halva dagen hos de :)
Men de blir lite tråkigt för jag kommer komma dit halv elva typ.. För behandlingen ska tas ut vid 10..


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)