Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Fest, vänner och Halloween ;)
2010-10-31 / 10:20:18 / Startsidan

Har inte hunnit blogga så mycke.. Men i förregår var jag på fest med laget(mega) :) Sen så sov Ella, Emma, Cornelia, Nina och Malin över :) Och igår var jag bara med Emma, Ella och Nina mest<3 Vi kollade på Madehouse! Den var jättebra men den skulle varit lite läskigare!

Idag är det dans :) Och efter det ska jag hem till ebba där hela klassens tjejer ska sova över i källaren.<3

Puss, Puss!<3


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)