Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Hallå!
2010-10-28 / 07:02:32 / Startsidan

piZap.com free online photo editor, fun photo effects
Haha.. Just nu osmikad och vacker :D

Idag ska jag vara med Ella, Emma och Cornelia (Frida är sjuk) när jag kommer hem från skolan :)
Vi ska lotta om julklappar till varandra :) Förut så gav vi alla presenter till alla på 200 kr och då blire ju tsm 800 kr!!
Så det här året köper vi bara en dyr present till en alltså t.ex. Emma köper till mig, jag köper till Cornelia, Cornelia köper till Ella, Ella köper till Frida och Frida köper till Emma :D
Haha :)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)