Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Välkommna, Välkommna.. ;)
2010-10-05 / 18:52:45 / Startsidan

Hej allihopa och välkomna till en blogg som kommer bjuda på Mode, Vardag och lite dålig Humor ;)

Det här är inte första gången jag skapar en blogg.
Jag har hållt en blogg i ett år som heter Nonome.blogg.se
Men den var så himmla ful ;D Så jag bestämmde mig för en ny blogg.
Designen är bara tillfällig, ska fixa ny snart.

Lite om mig;
Jag är en tjej på 13 vårar och går i sjuan i en Musikklass, där vi spelar instrument och får lära oss Musikteori, Brukspel och datamusik. På fridtiden spelar jag fotboll och teater och dansar även street.
Jag hatar tre saker; Krig, onda människor och grönsaker på macka ;)
Jag älskar 5 saker; Mina vänner, Majs, Chokladbollar, Marabou och familjen :)

NU SKA JAG JOBBA LITE PÅ BLOGGEN SÅ DEN BLIR HYFSAT FIN ;D

Hare bra! ;)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)