Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dag 05- ett ögonblick
2011-04-02 / 00:00:33 / Startsidan


Detta underbara ögonblick hände faktsikt för ca 3 veckor sen, nämligen på min födelsedag :)
Jo, jag hade kommit på morgonen och bara "jaa, detta kommer bli världens bästa daaag!".
Haha, sen sa typ ingen grattis till mig. Inte änns mina närmaste vänner! D: Då blev jag först sur och ignorerade de, sen blev jag mest ledsen. Jag kunde ju inte gå runt och ba "Hörrni, Hörrni idag fyller jag 14" Haha, men jag försökte lite. Typ, eftersom jag alltid får massa choklad på morgonen  av någon anledning så sa jag "Åh, när jag kommer hem ska jag käka choklad" Hahha, o jag trodde alla skulle bara "jaha, varför då!?" men alla ba "K/bry" Haha, inte riktigt då men ändå.... Senare efter lunchen sa jag till ebba "Hörru du jag är ett år äldre än dig". Haha, jag dör! Hon ba "Men det har du väll alltid varit" och då sa jag det! "Men du jag fyller ju 14 år idag". Då sa hon typ "juste grattis!". Då gick jag in på toan och grät, hahha ne men typ..

När det var NO iaf så kom jag kanske 2-3 min försent och min No-lärare gick lite före och kollade lite nervöst bak på mig sen stängde han dörren och det var typ mörkt där inne. Haha, och det hände jag tänkte var "Jaha, han ska väll förbereda lektionen". Hahha, klyftigt eller? Aja, sen knackade vi på typ, då öppnade han sen stod hela klassen där och skrek "GRATTIS". Och hade fixat teckningar, tårta, tallriker och ballonger :D Då började jag fälla glödjetårar :D Sen höll de tal och sjöng sånger!

HAR JAG INTE EN UNDERBAR KLASS? :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)