Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dag 07- I min handväska
2011-04-16 / 14:50:43 / Startsidan


Har alltid med mig laddare till mobilen, klyftigt va? ;)
Utan mina hörlurar känner jag mig ganska kraftigt handikappad!
Haha, har alltid med min biopockorngrej ;) En bra sak säger jag bara!

Kameran följer såklart alltid med! Så jag kan fånga varje värdefullt minne på film ;)
Plånboken är ett MÅSTE!

Måste alltid ha med mig en bok i väskan! Just nu har jag den här och den är sjukt bra!
Min Neciär har lagt där i evigheter, mest medicin i och nån gammal billig mascara ;)
Jag skulle förmodligen få panik om de här inte låg i väskan, ett stor måste ha!

Haha, nu har de lagt i väskan i två år typ ;) Även på vintern!

Antecknarbok ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)