Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dag 09- Detta upprör mig
2011-04-23 / 11:26:50 / Startsidan


Något som jag kan bli helt galen av är rasist.
Jag kan bara vilja slå ner alla idioter som kan tänka så.
Det är sjukt eller hur? Att någon människa kan vara sämre bara för en annan hudfärg.
Jorden är till för alla, vem fan har sagt att alla invandrare måste ut här ifrån. Då kan vi ju inte bo hos de.
Fatta vilken tråkig värld vi skulle ha då. Om man bara fick hålla sig i bara ett område när hela världen står öppen.
En svensk blir seriemördare- Åh nej! En invandrare blir seriemördare- KATASTROF! UT MED ALLA INVANDRARE! Typiskt iraker! DE VILL TA ÖVER VÄRLDEN!

Asså seriöst! Det jag just skrev är faktiskt sant. Det skrivs mer löpsedlar, mer upprörda människor och framför allt mer fördomar! Hur kan man få alla idioter att förstå att alla människor som har olik färg, inte kan prata svenska ordentligt och inte lever som oss är exagt lika mycket värda.

Människor som kommer från olika utsätta länder har oftast (inte alla då men de flesta) en svår bakrund, dåligt med pengar och fram för allt är de rädda och sen på köpet får de massor av fördomar slängda på de! Tänk att komma till ett helt nytt land. Du kan inte språket, inte kulturen, inte folket eller sättet att leva på. De unga måste ta hand om sina familjer men de finns inga jobb. Och direkt när de ser på ditt cv att du inte kan svenska blir du utplockad. Vad finns det då för utväg? Stjäla? Jag vet inte, men det är såhär jag tror.
Jag tror inte Muslimerna är här för att ta över världen.
Jag tror inte irakerna vill våldtäcka alla unga flickor.
Och jag tror fan heller inte att det står i deras religon inristat "DÖDA, TA ÖVER, VÅLDTA, STJÄLA"
Så kasta alla era äckliga födomar i väggen och möt en människa som en människa och inget annat!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)