Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dag 10- Det här får mig att må bättre
2011-04-26 / 21:26:00 / Startsidan

Om de är någon som gör mig glad är det mina underbara vänner och jag borde vara världens lyckligaste som har de har tjejerna och det är jag också<3


Ella
Du får mig alltid att le även fast jag haft fetaste huvudvärken!
Även fast jag är sur och arg ler jag när jag är med dig.
Jag kan alltid luta mig mot dig och berätta allting för dig och jag är så j*kla tacksam för att jag får göra det!
Du gör mig glad för jag älskar dig!


Cornelia
Du får mig alltd på gott humör förutom när du är en skitunge!
haha, nämen jag älskar dig med dina kuliga ideer och tråkiga humor!
Jag kommer aldrig glömma dig!<3


Emma
Åh, jag älskar dig! Du är så underbar och får mig ALLTID att le!
Det måste nog vara omöjligt att vara uttråkad i ditt sälskap.
Jag ska bara vara så himmla lycklig för att jag har dig!


Moa
Du är världens gladaste människa och det går bara inte att var sur med dig.
Jag har så himla tur som har dig.
Så du vet glömmer jag dig aldrig och du får aldrig försvinna ifrån mig!<3


Ebba
Du är en riktig cooling!
Haha, nämen du är alltid där för en och vi kan sitta och prata i evigheter.
Tack för att du finns där och alltid kan göra mig glad<3


2 Kommentarer
coolingen:

Åh vad gullig du e :]

...Nämen stopp ett tag! Varför är jag längst ner på listan?! :o:o:o Nä skoja :] Nämen vad rolig jag är! eh..hejdå.♥



SKRIVET DEN: 2011-04-27 KL: 17:17:30 URL: http://ebbaasblogg.blogg.se/
cornelia:

hihi älskling dåå, (((((fiin bild du valde på miig ))))))));(((bara älskar dig också



SKRIVET DEN: 2011-05-25 KL: 16:43:22



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)