Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dålig uppdatering!
2011-04-22 / 00:33:41 / Startsidan


Förlåt för dålig uppdatering men vafan de ä ju påsklov ;)
Haha inte för att jag "lever livet" nu på påsklovet direkt..
Men jag har faktiskt städat rummet som en galning hela dagen asså verkligen "storstädat" för snart ska mitt rum göras om. Jag ska få nytt golv, tapet på en vägg och resten ska vi fixa helvit för nu har jag kontorsväv, så himmla fult! Haha, nämen nu är mitt rum finare än vad det vart på evigheter!
Efter städningen åkte jag och sålde kakor o bullar för laget. Det var kul.. Haha, nämen vi är indelade i olika grupper och varje grupp får stå en gång och sälja och min grupp gjorde faktiskt rekord i mest sålt, vi fick 850 kr typ ;)

Imorgon kommer Mammas släkt hit och firar påsk ;)
Ska bli skitkul att träffa småkusinerna!

Måste sova nu men kanske lägger in ett till blogginlägg..

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)