Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Ebba är kul-ful
2011-04-13 / 22:14:52 / Startsidan

Hahha! Jag dör!
Jag, Ebba och Hanna bestämmde oss för att köpa lite godis för att ha något och smaska på under hemvägen.
Så vi gick in och köpte lite och ebba fick plocka medhans jag stod på sidan och bestämde som nån hitler.
Jag:-Snåla inte med Lysmelken!
Ebba:- Nej iförsig det är ju lilllördag!
Med världen seriösaste ton.

Hahha och en kille brevid oss höll på att garva ihjäl sig!

Haha, sånt tycker jag är kul!

1 Kommentarer
Anonym:

Men hahaha det är ju lill-lördag på onsdagar! Ses imorgon gull! :D♥



SKRIVET DEN: 2011-04-14 KL: 15:58:38 URL: http://ebbaasblogg.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)