Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Fin dag
2011-04-17 / 22:51:49 / Startsidan


Har inte hunnit blogga idag så sammanfattar dan lite snabbt:
Först mötte jag upp Jacqueline i farsta där vi skulle leta presenter till Frida som fyller år idag.
Haha, vi hitta jättemånga fula presenter och la alla i en flyttlåda och så gjorde vi ett jättefint kort som det bara stod elaka saker på, haha ;)
Sen åkte jag hem och hann typ fixa till håret lite snabbt på 10 minuter ;)
Sen drog jag och mötte upp Jacqueline, Ebba och Natta. Vi skulle nämligen överaska Frida genom att klampa in genom dörren ;) haha, nämen det var Fridas föräldrar som hade planerat allt typ :D

Så jag hade en jätterolig kväll!
Har inte skrattat så mycket på länge :)

Ska blogga lite mer nu sen ska jag sätta mig i soffan och bara njuta av ledighetet! :D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)