Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Glad påsk!
2011-04-23 / 18:19:01 / Startsidan


Har varit hos farmor o Opa idag o firat påsk med pappas släkt ;)
Skoj, skoj ;D Hittade en gammal dvdskiva om vårat fotbollslag år 2006 och höll på att dö!
Haha, tror jag ska bjuda in laget nån kväll så kan vi kolla på den :D

Kom just hem nu då och tänkte gå o hyra nån film.
sitter och klappar min katt just nu samtidigt som jag tittar på tv och känner mig som en gammal tant som har 500 katter och bor i en liten etta och alla tror är en häxa och små barn kastar ägg på hennes fönster men är ändå livrädda. Japp, en sådan tant.

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)