Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Godmorgon!
2011-04-02 / 10:24:36 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
Vaknade för ett tag sen men har bara legat och skrivit på min och Ellas "bok" (Visst är jag duktig? Ska faktiskt börja på dagboken nu!) och lyssnat på NevershoutNever! Underbar!
Visst är musik underbart?
Det finns musik till varje kännsla, ställer eller minne.
Och snart ska jag på VERONICA MAGGIO! :D Världens coolaste kvinna!
Så den 10 maj kommer förmodligen vara en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.
Jag ska stå längst fram och skriksjunga! Underbart!

Vilken slags musik tycker ni är bäst?
Själv kan jag inte bestämma mig.. :)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)