Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Godmorgon!
2011-04-01 / 07:06:53 / Startsidan

Idag är det skola som gäller :)
som vanligt då men hade feber igår så jag stannade hemma, mår fortfarande ganska dåligt men jag orkar inte vara hemma något mer..
DET ÄR FREDAG! :D
Fan vad skönt! På söndag blir det Boda Borg med laget, längtar!
men måste bara säga en sak innan jag slutar:
JAG HATAR DEN HÄR BLOGGEN! DEN SUGER OCH JAG TÄNKER ABSOLUT SLUTA SKRIVA PÅ DEN!
aprik, april, jag kan lura dig vart jag vill. Ni fyllde säkert ett hopp i er kropp "ja nu slipper jag läsa!"
men nej här ska ingen slippa läsa!!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)