Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Ingen blogglust..
2011-04-29 / 22:22:07 / Startsidan

Har ingen blogglust idag :/
Så de har blivit bara ett inlägg. Ja,ja nu skriver jag iaf ;)
Har tänkt ganska mycket idag och jag känner för förändring.. Ush, skolan dödar mig och jag är bara trött och sur hela tiden! Det känns som om jag inte längtar till något längre.. Förutom Grekland 2012 med Ella! Kommer bli underbart!

En ny skola med massor av 1-5:or ska flytta in till vår skola nästa år och massor funderar på att byta i skola.
Jag tror nog de aldrig kommer hända men ibland drömmer jag om Kulturama! Skulle vara sjukt kul men jobbigt att åka till andra sidan av stan varje dag och tänk om klassen där suger! Min klass nu är underbar men jag orkar bara inte med längre.. Ville ju ha förändring när jag bytte skola första gången men de kändes som om man blev samma person med likadant "status". Jag låter som en tönt men de känns faktiskt så. Ibland dödar skoldagarna mig och allt känns bara skit. Nu säger jag absolut inte att jag kommer byta utan att jag ska kolla lite på andra skolor.. Om jag kommer in på Kulturama kommer de ge mig otroliga möjligheter för att få gå på den inrikningen på gymnasiet som jag drömmer om. Södralatin säger jag bara, de är en stor dröm att få gå där.

Måste bara prata med föräldrar och grejer, de kommer förmodligen vara emot mig men jag får kämpa ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)