Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Joggade..
2011-04-06 / 06:33:32 / Startsidan

                                                            och känner mig som en degklump!
                                                            Hahha men ändå jätteglad och frisk :)
                                        Kom precis ut från dushen. Det blev en kalldush. Gud vad skönt det var!
                                                     Jag åker halv åtta så nu har jag mer en timme på mig.
                                          
                                                   Ikäll är det träning och vet ni hur mycket jag längtat?
                              Det är nämligen så att Moa kanske ska börja i vårt lag så hon ska gå på testträning idag!
                                        Gud vad kul det skulle vara om hon bestämmde sig för att stanna i laget!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)