Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Match
2011-04-10 / 23:19:04 / Startsidan

Har spelat match idag och det gick ganska bra faktiskt :) Vi vann med 4-3
Men jag har skadat foten och kan knappt gå nu D:
Om det inte blir bättre imorgon så tror jag nog att jag går till sjukhuset för det är sjukt jobbigt och det blir bara värre och värre!
Har inte orkat blogga idag, vet inte varför men ja,ja :)
Har fixat Ebbas lillasysters design, kika gärna in dit
ClaraLundell.blogg.se
Är inte riktigt klar ännu men snart, måste fixa den fula menyn och grejsa med komentarer o sånt ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)