Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Nu har jag bestämt mig
2011-04-04 / 23:00:55 / Startsidan

Varannan morgon ska jag upp klockan 5 och jogga i drygt en timme- 45 min.
Tror ni att jag kommer lyckas? Jag börjar nu på onsdag morgon om det inte är skitdåligt väder.
Jag ska fan skaffa lite motion nu innan BIP-testet annars kommer jag göra bort mig!

Alltså kommer jag jogga Måndag, Onsdag, Fredag och på Söndagen tänkte jag motionsimma.

Men detta kräver att jag måste gå och lägga mig senast 9 D: Nu för tiden lägger jag mig vid 10 och kanske lägger ifrån mig vid elva. Men imorgon blir det att lägga sig vid 9 och kanske då sitta vid datorn tills 10.

Aja, undrar hur länge det här kommer hålla? :D


1 Kommentarer
Anonym:

om du joggar till klockan 6 hur ska du då hinna äta och duscha och så!? =P



SKRIVET DEN: 2011-04-05 KL: 18:21:09



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)