Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Underbart
2011-04-22 / 20:29:27 / Startsidan


Har haft min underbara släkt här idag för att fira påsk. Idag firar jag med mammas släkt och imorgon med pappas ;) Har varit underbart att vara med mina två älsklingskusiner idag och snart kommer det en till, h*n ska komma i maj så det är allt jag tänker på just nu!

De flesta gästerna har börjat gå hem nu och snart går de sista.
Ska nog titta lite tv nu med familjen och ta det lite lungt, har ju varit fullt ös hela dan ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)