Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Upp tidigt..
2011-04-07 / 22:32:06 / Startsidan

Måste sova nu för ska ut och jogga imorgon bitti :)
Har glömt bort att blogga idag faktiskt ;D Men imorgon blir det bättre!

Idag har jag haft sjukt kul men töntarna Emma och Ella. Har varit lite deppig på senaste tiden men de skakade verkligen upp mig. Har inte skrattat så mycket på länge! Och imorgon blir det förhoppningsvist bio med tjejerna! Hur många lingon finns det i världen ska vi se eftersom jag tjatat så länge!

Bloggar efter joggingen imorgon ;)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)