Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

40 grader
2011-08-30 / 10:00:35 / Startsidan

Har världens huvudvärk och känner mig helt färdig fast jag bara vilat.
Fick inte en blund inatt heller. Eller jo, men då drömmde jag bara korta konstiga mardrömmar.
Ush. Vilken hemsk natt. Låg bara och längtade efter morgonen. Sen ringde ju alarmet och jag tänkte direkt att jag inte kunde gå till skolan idag. Så jag ringde pappa sen lyckades jag faktiskt somna ganska djupt. Nu har jag tagit en huvudvärkstablett så det har lugnat sig lite. Men fortfarande ligger den i bakhuvudet och gnager. HATAR DET HÄR!
Jag känner mig som en tung sten när jag går o jag orkar knappt lyfta mig själv. Bajs, bajs, bajs.
Hoppas ni mår bra iallafall! Nu ska jag sätta på en film och försöka somna om till den.

1 Kommentarer
BELLA:

oj hoppas det går över helt snart :/ sånt är jobbigt.



SKRIVET DEN: 2011-08-30 KL: 12:17:12 URL: http://rememberthiis.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)