Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

ALLSÅNGEN
2011-08-18 / 02:10:25 / Startsidan

Igår var jag på allsång på skansen med Ella. Cornelia kunde inte för hennes pojkvän från göteborg skulle komma upp. Men Ella kunnde ju hoppa in :) Vi satt och vänta i typ 11 timmar men det var verkligen värt det! Så jäkla kul när det är sändning och genrep! Helt, helt annorlunda än från tvsoffan. Vi stod längst fram och det var vi som stod med triag-skyltarna och har en skylt där det står "vi e med på tv" på ;) Och Måns zelmerlöv kastade sin ros (som man får efter programet) till MIG! Åh!! Haha och sen så la han sig på oss längst fram och han huvud var på mitt! Haha, han luktade smaskens!
Nu ska jag kolla på film!
Loa Falkman, Måns och Peter Jöback.  Foto: Linn Muhr/SVT
Myskram! Foto: Linn Muhr/SVT

1 Kommentarer
lollo:

såg för ett tag sen att du gjorde bloggdesigner och undrar om du skulle vilja fixa min stilmall/kodmallar till den designen som du har nu, så fixar jag resten själv? :)



SKRIVET DEN: 2011-08-18 KL: 17:40:17 URL: http://augustiflicka.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)