Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

BAJSELELAJSDAG
2011-08-10 / 23:42:48 / Startsidan

Gud vilken dålig uppdatering jag hade idag!
Inte bra! Har varit med Frida och Jacqueline idag :) Vi träffades vid ett typ och innan det så var jag riktigt dålig i magen och trodde jag skulle dö! Ush, satt typ på toan hela morgonen och tyckte riktigt synd om mig själv! Haha, bra att veta för er! Tror min blogg ska byta namn till bajs-bloggen så ska ni få höra om mina problem och oproblem på toan! Men jag tänkte bara att ni skulle tycka lite synd om mig! :)
Aja! Jag, Frida och Jacqueline skulle nämligen gratta vår fina klasskamrat Astrid genom att överraska henne med en tårta! Så vi åkte först till coop o köpte lite grejer till en tårta sen tog vi en lunch på Doncen (känner mig cool när jag säger sådär). Och den lunchen var typ höjdpunkten på dagen eftersom resten var bara bajssss!
Haha, det började med att jag gjorde sönder en liten bit av tårtan och att Frida hade glömt ballongerna! Haha!
Sen gjorde vi tårtan på smält grädde och för mycket sylt men vi var ganska nöjd iallafall! Sen tog vi en buss t Astrid och därefter började det stora äventyret att hitta Astrids hus! Och det var nästan omöjligt! Vi gick runt i en timme och tyckte synd om oss själva för att vi aldrig hittade! Och såklart regnade det! Men efter många om och men hittade vi dit och vi började jubla :) Men tror ni att hon var hemma då!? NEJ SÅKLART. BAJS!
Men nu kommer vi till det hemskaste när vi skulle gå tillbaka gick vi ner för en backe och såg att det egentligen skulle tagit 5 MINUTER ATT GÅ DIT! Och vi hade tillochmed sett huset men gått åt fel håll! Men nöjde sig oturen?
SVAR NEJ! Vi fick vänta 20 minuter på bussen. KUL
Dagen började med bajs och slutade med bajs.
Tur att man hade gott sällskap iallafall :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)