Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

BILDERNA FRÅN IGÅR
2011-08-14 / 13:42:19 / Startsidan

Nu när jag ändå lade upp bilder kan jag ju lika gärna berätta vad vi gjorde :)
Först tog vi en skön lunch på hamncafet. Efter det köpte vi en massor av jordgubbar och glass sen gick vi och bada vid ett par klippor där vi var helt ensama. Det var riktigt varmt och skönt och vi hade så sjukt roligt.
Sen gick vi och fika på våffelhuset och satt där o prata länge. Efter det åkte vi hem och jag gick iväg till trägårdsrocken med Malin, Nina, Ella och Cornelia och lysnnade lite :)
Hade en underbar dag, ni är bara bäst tjejer!
(kommer fler bilder sen)

2 Kommentarer
Emelie:

fin blogg! allt bra? :)



SKRIVET DEN: 2011-08-14 KL: 14:24:30 URL: http://emelieojhedens.blogg.se/
majakurre!:

Nonno vi var inte på våffelhuset, det hette tullhuset ;)



SKRIVET DEN: 2011-08-15 KL: 14:50:23 URL: http://majakurre.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)