Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

BLOGGEN KOMMER GÖRAS OM
2011-08-03 / 15:24:31 / Startsidan

Nu kommer bloggen se ful och konstig ut för jag kommer nämligen göra om designen helt eftersom den pajat och jag vet inte hur men ändå..
Jag antar att designen kommer se ganska lik den jag har nu men ändå väldigt annorlunda..
Har lite ider nu men det ska bli sorgligt att lämna den här designen :(
Jag kommer göra designen på en underdomän som du kan kolla in om du har lust att följa designen.
Se hur den ska se ut i förväg och så! :)
Klicka här för att komma dit!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)