Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Borta bra men hemma bäst!
2011-08-03 / 00:03:08 / Startsidan

Eller nej föresten.
Det SUGER här! Alla mina vänner är bortresta, all värme e borta, mitt rum e stökigt, jag måste packa upp min väska plus ingeting händer här.....!
Sen har jag blivit fet ;)
Haha, vi åkte förbi cloetta-fabriken och köpte fetamycket godis!
Men det blir ju spinning och gymm med Jacqueline i höst så det brer väl ut sig med tiden ;)
Haha, men ska faktiskt börja jogga nu och träna lite inför fotbollssäsongen, vi går ju rakt in i santan nu så jag hoppas alla i laget börjar småträna nu!
Ska lägga ut några av de få bilder jag tagit och berätta mer sen fast nu vill jag helst bara sova och döö...
Väck mig inte imorgonbitti! Har inte kunnat sovit ut på hela veckan! (e inte så lätt i en husbil!)
Aja, tack så heeemskt mycket ellepelsen!
Du ska få din belöning så snarast du kan!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)