Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

DAAAGEEEN!
2011-08-19 / 04:36:18 / Startsidan

Vaknade sent idag och jag och saga bestämmde oss för att överraska Mamma med kladdkaka när hon kom hem från jobbet så vi bakade ihop en snabbt och hon blev glad :) Sen åkte jag till centrum och mötte upp Gabriella och Moa J och hennes två kompisar :) Vi satt på doncen och tog en glass sen blev det rep i ladan resten av kvällen! Så jäkla kul att träffa alla igen! På lördag uppträder vi på haningedagen o på söndag uppträder vi med (ella, cornelia och emma=inbjudna). Haha, nämen nu ska jag sova efter en toppendag med gänget! :)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)