Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

FÅ EN GRATIS BLOGGDESIGN
2011-08-08 / 20:46:22 / Startsidan

Nu delar jag ut gratis bloggdesigner till er som vill!
Sen om det går bra och de som fått en gratis design är väldigt nöjda ska jag börja ta betalt ;)
Så skynda på nu om ni vill ha en gratis bloggdesign!
Hur gör jag?
Du skickar ett melj till min mejladress (finns i menyn) och förklarar hur du vill ha din bloggdesign och skickar med lite bilder som du vill ha i headern :)

Behöver du mitt lösenord?
Nej, jag gör desigen på en annan blogg och sedan skicka jag alla koder och stilmaller till dig och självklart får du tjuvkika på designen innan du måste instralera den på din egen blogg :)  Sen klistrar du in koderna och stilmallen själv på din egen blogg :)

Enkelt va?

3 Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt:

Hoppas du har haft en bra dag :)



SKRIVET DEN: 2011-08-08 KL: 23:23:03 URL: http://smnmode.blogg.se/
brownie:

Jag skulle behöva hjälp med en header där jag gärna vill ha bokeh i bakgrunden(eller vitt om det inte går) och undrade om du kunde hjälpa mig med det?



SKRIVET DEN: 2011-08-09 KL: 00:07:27 URL: http://angelicaeva.blogg.se/
Josefine:

Hej, jag undrar om du hade kunnat vara gullig att göra en design till mig. Vill så gärna ha en egen personlig design på min lilla blogg, den är så tråkig nu.. Mejla mig om du kan hjälpa mig :)



SKRIVET DEN: 2011-08-26 KL: 18:07:32 URL: http://idajosefine.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)