Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

I AM FAT
2011-08-05 / 21:41:48 / Startsidan

Orkar inte gå ut o jogga nu så det blir att springa lite på träningsmaskinen och kanske lite situps ;)
Ush, känner mig som en degklump nu o vill sova.. Imorgon blire iaf inte att gå upp så tidigt.. Ska ut o jogga vid halv tio typ ;) Klockan ett blire barnkalas hos min älskade kusin Vincent som fyller två. Gud vad snabt de växer säger jag bara! Sen blire att åka hem t pappa! Det var så länge sen så det ska bli kul!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)