Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

MIN DAG
2011-08-13 / 11:12:52 / Startsidan

Igår kom cornelia över till mig ganska sent och vi fixa lite middag och tände ljus o så ;)
Sen kom Ella, Emma och Nina och vi kollade på filmen my bloody valentine och var rädda.
Sen satta vi väl och "prata". Haha!
När de Ella, Emma och Nina hade gått hem satt jag o cornelia på en till film (en av mina favoritfilmer- seven).
Ja och sen lade vi oss och låg o prata i flera timmar :)
Idag blire att träffa mitt finaste teatergäng som jag längtat så mycket efter :)
Moa, Maja, Gabriella och Moa :) Vi ska till dalarö och äta lunch o bada.

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)