Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

MIN DAG
2011-08-21 / 00:12:17 / Startsidan

Har inte hunnit blogga under dagen eftersom jag har repat för teatern sedan nio imorse o även uppträtt o efter det så åkte jag, Moa o Maja hem t Maja o satt o prata lite ;) Sen åkte Moa hem o jag o Maja fixa oss lite sen åkte vi till konserten. Men nu är jag hemma. Måste fixa lite matsäck till imorgon bara sen ska jag nog krypa ner i sängen. Har rep hela dagen imorgon också och klockan 17.00 har vi uppspel i teaterladan, alla som vill komma får ta med sig en tjuga!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)