Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

MY BIG LOVE
2011-08-25 / 21:29:09 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
Min fina änglasamling! Har samlat sen jag var riktigt liten så det har blivet en del nu. Har dock slutat köpa nytt nu för tiden eftersom de är för många. Har fler än de som finns på bilden men de får inte plats sen har jag 10000 servetter och kort med änglar på till men jag brukar byta kort och servetter då och då. Änglarna som får stå där uppe är mina finaste änglar. Om ni tycker att någon är ful så har den en stor betydelse för mig ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)