Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Noreas world
2011-08-01 / 20:32:53 / Startsidan

Noreas mobil har dött, jag tror det var för att någon råkade putta ner den i vatten men jag är inte helt säker, antar att hon får svara på det när hon kommer hem!
Iallafall så har hon varit på skara sommarland idag och tydligen hade hon bränt hela ryggen för att det var så varmt, både avis och inte hehe menar att jag e avis på värmen såklart!
Norea när hon kommer hem?
Iallafall ska hon ha en mysig pizza/minigolf kväll, gud låt henne vara lika dålig som jag på minigolf!!!
Flummbild från mig och Norea påväg till Åland cupen! Förästen så ska jag till Åland imorgon och kommer inte kunna blogga åt Norea heller... Får se jag kanske e så godhjärtad och gör ett tidsinställt eller 2 ÅT HENNE! 
Hejdå!/Ella

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)