Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

NU KÖR VI IGEN
2011-08-07 / 13:25:10 / Startsidan

Dag 1 - Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 2 – En person som får mig att skratta
Dag 3 – Det jobbigaste jag varit med om
Dag 4 - Det här kommer jag aldrig glömma
Dag 5 - Det här saknar jag
Dag 6 - Min Framtid
Dag 7 - Smeknamn jag har och varför
Dag 8 - Favoritfilm
Dag 9 - Vad gör mig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 10 - Vem vill jag dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 11 - Ett foto på mig från förra året och ett från i år. Hur har jag förändrats?
Dag 12 - Min favorittid på året?
Dag 13 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på mig
Dag 14 - Någon som gör mig ledsen
Dag 15 – En dålig vana jag har
Dag 16 - Min favoritfödelsedag
Dag 17 - Detta ångrar jag
Dag 18 – Mina kännetecken
Dag 19 - Den här månaden
Dag 20 – Ett sista ögonblick
Har snott den här från den fina bloggen Augustiflicka, hoppas det e okej!
Har gjort om den lite bara ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)