Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

STÄDPANIK
2011-08-22 / 22:41:41 / Startsidan

Ligger i sängen efter jag fått mitt damputbrott som jag får då och då.
Mitt rum såg ut som ett bombnedslag med kläder över hela golvet typ ;)
Haha, men nu är det rent och fint men jag vågar inte öppna garderoden för då kommer en bomb exploderas.
Aja, jag är nöjd från min syn härifrån sängen iallafall. Måste städa någon dag. Typ imorgon kanske. Får se, Ella fyller ju år då men på kvällen ska hon ju vara med familjen så då kan jag ju passa på. Vill storstäda riktigt ordentligt och rensa ut allt jag inte behöver så jag tror det kommer ta några dagar men jag får skynda mig! Men nu ska jag ta min skönhetssömn!
Aja, hejssvejs lingon(?)!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)