Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

TJABBA TJENA HALLÅ
2011-08-23 / 22:37:33 / Startsidan

Har bloggat väldigt dåligt idag och har inte så mycket anledning men ja, åkte till centrum efter skolan för att fixa en grej sen åkte jag till cornelia för att träffa alla tjejer eftersom min finaste Ella fyller år idag. Vi satt mest och prata lite o sånt. Sen åkte jag hem och fastnade vid tvn ;) Haha, smart av mig att skita i läxan! Jag som skulle bli ansvarsfull nejmen läxan är lätt som en plätt. Ska fixas nu med detsamma!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)