Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

VÄNTAR BESÖK
2011-08-31 / 17:17:52 / Startsidan

Mår betydligt mycket bättre idag men är fortfarande hängig och huvudvärken har satt bo i mitt huvud och vägrar att lämna mig ifred! Hoppas,hoppas,hoppas att jag kan åka till skolan imorgon.
Sitter o väntar på mina kära vänner som ska komma o försöka krya upp mig lite!
Sen efter det tror jag att jag ska ta mig en sovstund.
Ska sätta på en film nu medhans jag väntar :)
photo edited for free at www.pizap.com
Utan smink och blek som fan i ansiktet. Känner mig snygg.

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)