Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

GOD JUL
2011-12-24 / 12:26:39 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
photo edited for free at www.pizap.com
photo edited for free at www.pizap.com
GOD JUL ALLESAMMANS!
HOPPAS I FÅR ALLT NI NÅGONSIN ÖNSKAT ER!!!
Föresten, är det bara jag som alltid önskar mig en ponny när jag ligger under press. Typ när man blåser ut ljusen på tårtan och folk bara "ÖNSKA DIG NÅGOT FORT!". Då kommer ponny fortast i min skalle. Inte för att jag vill ha en ponny eller för att jag någonsin önskat mig än. Tycker hästar är läskiga och ganska fula och jag har aldrig ridit eller vart hästtjejen. Har typ bara gått in i ett stall 3 gånger. Om jag skulle få en ponny skulle jag nog mest tycka det var jobbigt. Haha, jag tror jag har fått önskan att få en ponny ifrån töntiga tjejfilmer.
Aja! Jag hoppas ni har det bara sådär supermysigt och superhärligt och glöm inte att det är dödsstraff att bråka och vara allmänt butter.

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)