Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

JAG VILL HA TILLBAKA
2011-12-02 / 07:26:21 / Startsidan

långa promenader från söder till gammla stan med en glass i handen och sen bra vän på andra sidan.
Långa nätter och kortare dagar.
Att bara ligga i en soffa med Ella, Emma och Nina och bråka om vad vi ska göra.
Äta grillat varje dag.
Att bestämma att bara liga och slöa i solen en hel dag utan att behöva fundera på vad man ska göra.
Att sätta på sig ett par shorts och ett linne och gå ut och känna att man svettas.
Att ligga på stranden och äta smält choklad eller vattenmelon och sedan bli tvingad att bada för att man är så kladdig överallt.
Att sitta och skratta åt bilder från vintern och tycka att man är jätteblek.
Åh, vad irreterad jag är på mitt sommarjag, vad bra den Norea ska ha det då?!
Jag ska spotta på mig själv nästa sommar.


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)