Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

LUCIA
2011-12-14 / 07:49:04 / Startsidan

Okej, jag vet att det var igår men jag var ju fullt upp med de sista läxorna o kolla på luciatåg så jag hann inte blogga riktigt. Men iallafall tänkte jag bjuda på ett barndomsminne.
Eller minne och minne... Iallafall är saken den att när jag var liten envisades jag alltid med att vara stjärngosse. Fråga mig inte varför, men jag ville vara kille när jag var liten. Så jag var stjärngosse i 3 år sen sista året var jag lucia :)

2 Kommentarer
lollo:

har frågestund på bloggen nu, så fråga på! ---> http://augustiflicka.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

puss!



SKRIVET DEN: 2011-12-19 KL: 17:03:13 URL: http://augustiflicka.blogg.se/
Anonym:

bloggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



SKRIVET DEN: 2011-12-20 KL: 18:33:30



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)