Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

NOW YOU KNOW
2011-12-09 / 22:37:13 / Startsidan

Känner mig äntligen lite avslappnad!
Har inte bloggat på evigheter lite på grund av att jag känner att det blir bara tråkigt.
Jag bloggar om att jag har för mycket plugg, att jag bor på teatern, att jag plötsligt blir lycklig, att jag är stressad och att jag fikar. Ibland känner jag bara "Men vem fan bryr sig!". Då kan jag ju lika gärna göra sånt jag tycker är kul och gå ut o skaffa mig ett liv. Den här veckan har jag bara suttit vid datorn pga skolarbete och jag har inte direkt kännt någon stor saknad. Mitt liv är nog ganska bra utan att blogga. Har både hunnit pluggat och varit med mina vänner den här veckan och det har verkligen varit en rolig vecka.
Men jag menar inte direkt att jag vill lägga ner bloggen för jag blir fortfarande lite smått glad när jag ser att jag haft 23 läsare varje dag trots att jag inte bloggat. Okej, det är typ hälften av vad det brukar vara när jag bloggar men jaja. Ni är så gulliga, ni som fortsätter läsa! :) Visst kan jag fortsätta blogga men det kommer ju inte bli så mycket.
Nu ska jag mysa med familjen lite men imorgon blir det partaj med mina fina bästa tjej-klasskamrater. Vi ska julbaka och göra julbord. Det kommer nog bli susen :)
P.S. På tisdag kommer betygen! D:
Fråga mig inte vart bilden kommer in i bilden (haha! Fattar ni?!Bilden kommer in i bilden! Ho ho! Jag är ju bara för rolig!)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)