Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

NY BLOGG!
2011-12-31 / 01:28:30 / Startsidan

Jag och Ebba har firrat en helt ny blogg!
Kika in där är ni supergulliga.
Forortsungarnas.blogg.se
Kommer förmodligen blogga en hel del där men jag ska försöka hålla den här lite uppdaterad också ;)
Så ni får välja vart ni vill fortsätta läsa, eller varför inte läsa båda ;)
Men jag tänker inte helt sluta blogga här iallafall, jag tycker om den här bloggen. Tänker göra lite ny design också, har några sprudlande ideér i min unga fräsha hjärna!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)