Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

UTAN ER
2011-12-24 / 12:47:16 / Startsidan

Ni fattar inte hur mycket ni betyder för mig mina allra käraste vänner.
Ni vet vilka ni är. Jag älskar er över allt. Skulle kunna dö för er. Utan er skulle jag aldrg le idag.
Nu har byggt upp mig och hjälpt mig så jag står här idag och jag kommer lyckas med allt tack vare er.
Tack för att ni alltid hjälper mig upp när jag är nere.
Jag älskar er. Jag älskar er. Jag älskar er. Jag älskar er. Jag älskar er. Jag älskar er. Jag älskar er. Jag älskar er.



0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)