Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

10 saker ni inte vet om mig
2011-02-26 / 08:15:47 / Startsidan

bara för att jag inte har något annat att skriva om så gör jag en sån här ;)
√ Jag har aldrig ätit en riktig hamburgare med allting på (äter alltid med bara ost i)
√ När jag var ett litet spädbarn blev jag förskyld och höll därför på att dö.
√ Jag har en död storesyster som heter Anna som dog i min mammas mage strax innan föddseln.
√ I mitt andranamn heter jag Johanna-maj och jag är den ända i hela världen som heter det.
√ Jag är mer utlänsk än svensk ( 25% tysk, 25% estnisk och ca 12% norsk)
√ När jag var liten blev jag kallad för luffaren eftersom jag gick runt med ett par stora stövlar på sommaren ;)
√ Jag tror på demoner och spöken.
√ Jag har alltid väldigt lätt att gråta på filmer. Jag gråter alltid i slutet på toy story! :D
√ När jag var liten hade jag glasögon och såg ut som en anka :D
√ Jag hatar Pepparkakor! De har gått över lite för när jag var liten tålde jag knappt lukten. Men ush! Fortfarande vidrigt!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)