Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Finaste flickorna
2011-02-23 / 23:07:41 / Startsidan

Firade Cornelia idag hemma hos henne med Ella, Emma och Frida :)
Egentligen gjorde vi inte så mycket.. Kollade på ett töntigt program som Frida och Cornelia tyckte var jättespännande.. Haha, de satt med öppna munnar och spända ögon ;) Aja, sen skulle Cornelia laga mat o grejer så jag, Emma, Ella och Frida kännde oss mest ivägen så vi bestämde oss för att gå hem till Emma istället :) Men Frida var tvungen att gå hem så de blev bara jag, Emma och Ella :) Vi drack varm choklad med grädde och åt Crunchyflingor, Russin och nötter. Fast iförsig tålde jag bara rusinerna men de var gott :D Hahha ;)

Nu ska jag sova men bloggar imorgon :)
Ska till stan med klassen då, på något Museum. Sen tänkte jag, Frida och Jacqueline stanna kvar i stan, men vi får se hur de blir :)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)